Zaufali nam:
O nas
Jesteśmy częścią Emotivo
Jesteśmy marką spółki Emotivo, polskiego lidera w branży czasu wolnego, właściciela marek Prezentmarzeń, Go-Racing, Formula Drive oraz Funzeum.
Ostatnia dekada, którą w większości czasu spędziliśmy na edukacji Polaków w zakresie higieny czasu wolnego, przyniosła rewolucję w naszym społeczeństwie. Nasi rodacy zdecydowanie chętniej uprawiają sporty, częściej podróżują i próbują nieszablonowych form spędzania czasu wolnego. Ten trend widać na każdym kroku. Rynek rozwija się dziś w tempie bez precedensu. Wiemy, że jest to również nasza zasługa.
O nas
Dlaczego exp•pro?
expect (oczekiwać), expand (rozwijać), explore (poznawać, zgłębiać), express (wyrażać), experience (doświadczenie, przeżycie)
Tych pięć wymownych słów to odzwierciedlenie filozofii exp•pro. Dostarczamy rozwiązania, które wykorzystując potęgę pamięci emocjonalnej, pomagają motywować, integrować, doceniać i nagradzać pracowników, partnerów biznesowych oraz klientów. Wszystko to robimy na poziomie pro.
-
nagradzaj osiągnięcia i buduj zaangażowanie
-
twórz okazje do wspólnych przeżyć i wzmacniania więzi
-
pokaż pracownikom lub kontrahentom, jak ważni są dla Twojej firmy
O nas
Potęga pamięci emocjonalnej
Nie tylko naukowców na całym świecie zafascynowała potęga pamięci emocjonalnej. Od lat zgłębiamy wiedzę na temat emocji i ich wpływu na życie nasze i naszych klientów.
Dr. Marigold Linton zauważyła, że zdarzeń związanych z emocjami pozytywnymi zapamiętujemy więcej i na większym poziomie szczegółowości niż tych o negatywnej konotacji. Co za tym idzie, zdecydowanie łatwiej nam po nie sięgać.
Według sieciowej teorii Bowera, nasze wspomnienia są siecią skojarzeń połączonych węzłami, których aktywacja przywołuje konkretne zdarzenia z naszego życia. Tymi węzłami są emocje, a ich intensywność odpowiada za to na ile zapamiętamy konkretne zdarzenia w naszym życiu.
Doświadczanie pozytywnych emocji poprawia również jakość naszego życia, Taylor i Brown dowiedli ich wpływ między innymi na łatwość w budowaniu relacji międzyludzkich, ciekawości świata, większą aktywność oraz umiejętność myślenia abstrakcyjnego.
Źródło:
1. Bower GH. Mood and memory. Am. Psychol.1981; 36:z 129–148.
2. Linton M. Ways of searching and the contents of memory. W: Rubin DC, red. Autobiographical memory. Cambridge: Cambridge University Press; 1986, s.159–188.
3. Taylor SE, Brown JD. (1998). Illusion and well-being: A social psychological perspective on mental health. Psychol. Bull. 1998; 2: 193–210.