Scroll to top

Filozofia


Expect, expand, explore,
express, experience

Expect, expand, explore, express, experience - tych pięć słów idealnie opisuje potrzeby współczesnych pracowników. Jesteśmy marką spółki Emotivo, polskiego lidera w branży czasu wolnego, właściciela marek Prezentmarzeń i Go-Racing. Ostatnia dekada, którą w większości czasu spędziliśmy na edukacji Polaków w zakresie higieny czasu wolnego, przyniosła rewolucję w naszym społeczeństwie. Nasi rodacy zdecydowanie chętniej uprawiają sporty, częściej podróżują i próbują nieszablonowych form spędzania czasu wolnego. Ten trend widać na każdym kroku. Rynek rozwija się dziś w tempie bez precedensu. Mamy nadzieję, że w pewnym zakresie jest to również nasza zasługa.

-

Emocje są kluczem

Od lat zgłębiamy wiedzę na temat emocji i ich wpływu na życie nasze i naszych klientów. Jak się okazuje nie tylko nas interesuje to zagadnienie. Psychologowie na całym świecie pracują nad wyjaśnieniem zagadnienia pamięci emocjonalnej. Jej mechanizmom w dużym stopniu zawdzięczamy naszą dobrą kondycję psychiczną. Dr. Marigold Linton zauważyła, że zdarzeń związanych z emocjami pozytywnymi zapamiętujemy więcej i na większym poziomie szczegółowości niż tych o negatywnej konotacji. Co za tym idzie, zdecydowanie łatwiej nam po nie sięgać. Według sieciowej teorii Bowera, nasze wspomnienia są siecią skojarzeń połączonych węzłami, których aktywacja przywołuje konkretne zdarzenia z naszego życia. Tymi węzłami są emocje, a ich intensywność odpowiada za to na ile zapamiętamy konkretne zdarzenia w naszym życiu. Doświadczanie pozytywnych emocji poprawia również jakość naszego życia, Taylor i Brown dowiedli ich wpływ między innymi na łatwość w budowaniu relacji międzyludzkich, ciekawości świata, większą aktywność oraz umiejętność myślenia abstrakcyjnego.

Źródło:
1. Bower GH. Mood and memory. Am. Psychol.1981; 36:z 129–148.
2. Linton M. Ways of searching and the contents of memory. W: Rubin DC, red. Autobiographical memory. Cambridge: Cambridge University Press; 1986, s.159–188.
3. Taylor SE, Brown JD. (1998). Illusion and well-being: A social psychological perspective on mental health. Psychol. Bull. 1998; 2: 193–210.

Sprawdź nasze rozwiązania

Dlaczego
exp-pro?

poprawa subiektywnej oceny atmosfery pracy wg teorii Marigold Linton

budowanie sieci pozytywnych skojarzeń z pracodawcą

poprawa jakości czasu wolnego pracowników

Rekomendacje

Maciej Czerwiński

Nietuzinkowa oferta firmy Emotivo Sp. z. o. o., czyli prezenty w formie niezapomnianych przeżyć, zawsze wzbudzały ogromne zainteresowanie wśród naszych pracowników, klientów oraz kontrahentów biznesowych.

- Maciej Czerwiński
Dyrektor ds. Marketingu, PPHU 'Specjał' Sp. z o. o.

Mateusz Kuklewicz

Do chwili obecnej wręczyliśmy ponad 300 nagród w postaci emocjonalnych prezentów. Oryginalność, różnorodność i dostępność oferowanych atrakcji na terenie całej Polski spotkały się z wielką aprobatą naszych klientów.

Mateusz Kuklewicz
Business Development Manager, one2tribe Sp. z o.o.

Wspólna zabawa w tunelu aerodynamicznym naszego nowego zespołu projektowego działu IT świetnie sprawdziła się jako niestandardowa forma integracji. Rozwiązanie pomogło oszczędzić mnóstwo czasu przy organizacji standardowego wydarzenia. Polecam.

Roman Walczak
Senior Engineer, LG Electronics Polska Sp. z o. o

Współzawodnictwo i świetna zabawa na torze kartingowym pomogła naszemu rozproszonemu zespołowi sprzedaży bliżej się poznać i zbudować wspólny fundament do osiągania przyszłych celów biznesowych. Dzięki kreatywności i elastyczności rozwiązań Emotivo Sp. z o. o., z duża przyjemnością mogę każdemu zarekomendować współpracę.

Ewa Machałowska
dyr. działu sprzedaży, BMS Polska Group Sp. z o.o.

Dzięki firmie Emotivo Sp. z o.o. udało nam się zorganizować wyjazd na poligon dla grupy dziennikarzy, podczas którego. uczestnicy mieli możliwość zasiąść za sterami czołgu Merida T-55, co pozwoliło jeszcze bardziej merytorycznie zrecenzować grę “World of Tanks”. Dzięki sprawnej realizacji projektu oraz bardzo pozytywnemu odbiorowi naszych gości, możemy polecić współpracę wszystkim szukającym nietypowych pomysłów na działania promocyjne.

Karolina Urban
Gambitious Digital Entertainment

Wspólnie z Emotivo Sp. z o.o. przygotowaliśmy event motoryzacyjny podczas którego nasi najlepsi handlowcy mieli możliwość poprowadzenia Lamborghini Gallardo. Świetna zabawa z udziałem pojazdu tej klasy spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród naszych pracowników.

Marta Kieruzal
dyr. departamentu HR, KGHM Polska Miedź S.A.

Kontakt

konradpekalaexppro

Konrad Pękała

B2B Manager

  • k.pekala@emotivo.pl

  • 531 609 250

Zapraszamy do kontaktu

Napisz do nas