Exp-pro to projekt polskiego lidera branży czasu wolnego, spółki Emotivo w której portfelu znajdują się takie marki jak Prezentmarzeń.com czy Go-Racing.pl. Bazując na 11-letnim doświadczeniu, analizie trendów, bieżących zmian na rynku pracy i potrzeb współczesnych pracowników, proponujemy rozwiązania stanowiące odpowiedź na największe wyzwania branży HR w XXI wieku. Opierając się na mechanizmach pamięci emocjonalnej, wyznaczamy nową jakość w obrębie świadczeń pozapłacowych.
-
Integracja zespołów wielopokoleniowych
Według GUS w 2015 r. struktura pracowników składała się w 27,5% z Baby Boomersów, w 38,7% z X, a w 33,4% z milenialsów. Zetki stanowiły jedynie 0,4%. Przy tak zróżnicowanej grupie ludzi niezwykle ważna jest skuteczna integracja wykorzystująca rozwiązania równie atrakcyjne dla przedstawicieli każdego z w.w. pokoleń. Trend na zdobywanie doświadczeń jest uniwersalny i w równym stopniu dotyczy każdego z nas, od lat obserwujemy to zjawisko na rynku B2C.
Przykładowe eventy:
- Dzień na torze z Lamborghini Gallardo
- Wycieczka do Czarnobyla
- Weekend Spa
Wsparcie strategii Employer Brandingowej
Dobra strategia stwarza możliwości, buduje przewagę, a przede wszystkim czyni Twoją organizację atrakcyjnym miejscem pracy. Stosowanie nieszablonowych rozwiązań to najskuteczniejszy sposób na wyróżnienie Twojej marki. Nasze rozwiązania pozwolą Ci uzyskać przewagę zarówno w obrębie candidate experience, grywalizacji, jak i budowaniu zaangażowania czy motywacji pracowników.
Przykłady zastosowania w strategii EB:
- Proces rekrutacyjny połączony z survivalem
- Katalog nagród pracowniczych wzbogacony o doświadczenia
- Exit interview z prezentem umożliwiającym rozwój pasji pracownika
Utrzymanie najmłodszych pokoleń
Najmłodsze pokolenie rzadko przywiązuje się do miejsca pracy stawiając przed pracodawcą wysokie wymagania. Badania pokazują, że 80% badanych Polaków do 24 roku życia (pokolenie Z) chciałoby otrzymać voucher na nieszablonowe przeżycia. Spełniając ich marzenia, budujesz pozytywne relacje ze swoimi pracownikami.
Przykładowe atrakcje:
- Lot motoparalotnią
- Warsztaty ceramiki artystycznej
- Karnet do parku trampolin
Integracja zespołów rozproszonych
Wg danych 1/3 wszystkich pracowników na świecie pracuje w zespołach rozproszonych. Jednocześnie wiemy, że osoby, które choć raz miały ze sobą fizyczny kontakt, łatwiej się ze sobą komunikują. Organizacja eventu, na którym pracownicy będą mogli grupowo uczestniczyć w realizacji zadań, wpływa pozytywnie na ich zdolność do pracy zespołowej.
Przykładowe atrakcje:
- Lot balonem dla 10 osób
- Wyprawa off-road
- Wycieczka do Norwegi
Dlaczego
exp-pro?

budowanie sieci pozytywnych skojarzeń z pracodawcą

poprawa subiektywnej oceny atmosfery pracy wg teorii Marigold Linton

poprawa jakości czasu wolnego pracowników
Rekomendacje
Kontakt
Tomasz Blaszczuk
Kierownik sprzedaży B2B
Zapraszamy do kontaktu